Wednesday, March 14, 2007

Russen

Det ble litt lenge å vente en HEL uke på å blogge igrunn.
Så derfor kommer det en liten blogg fra meg.
Igrunnen vil jeg bare blogge fordi jeg er russ. Jeg er heldig jeg :)
Det er nemlig veldig så kjekt å være russ. Alle russ er så snille og greie. Russen hjelper alltid til og jobber godt syns jeg. Russen er kul. Igår gjorde russen og de to mest hårete på skolen ferdig russeavisen. Det er så veldig kjekt. Henge på skolen hele dagen, og drikke munkholm og spise chips. Deretter se på russeSigurd spille kamp for selvest MK. Russen og MK er venner. Russen gleder seg til 16.mai og MK kamp i parken <3 Idag var russen og revyjobbere igjen i farten. Programet ble levert ferdig stappet med russen kreativitet presis 13.46, og sørlandsreklame mannen sukket bare. Nok et kull med russ. Huff tenker han, men alle vet at russen i år er Best. Det er fint å være russ. På lørdag skal vi øve til russerevy, det skal vi søndag, mandag, tirsdag, torsdag og fredag også. Lørdag, søndag, mandag og tirsdag skal vi spille revy. Russen har nok å gjøre. JADETHARDU! Jeg liker alle russ. Alle mandalsruss.
Under er et bilde av de mest kreative i russerevyen vår:

4 comments:

Sigurd & Magnus said...

Meget enig i alt du skriver Vibeke! Du er flink!

JwP said...

Du har bloggetikken. "Tikk"

Kristin "Lille Promille" Kile said...

Jeg har fått blogg!

Siri W.P said...

Savner bloggingne din!